Қостанай облысы әкімдігі денсаулық сақтау басқармасының
«Қостанай қаласының №3 Емханасы» КМК
52-22-83 - Call-center
8-778-096-59-58
Біздің міндетіміз – азаматтардың денсаулығын нығайту мақсатында ауруларды алдын алу!
Емхана басшысы кез-келген мәселені шешуге және пациенттің кез-келген сұрақтарға жауап беруге дайын. Бас дәрігердің блогы
Өткiзiлетiн пiкiрталас
Сіз Емханаға жүгiну, көрсетілген медициналық көмектің нәтижесiне, риза қалдыңыз ба?
Иә
Толық көлемде емес
Жоқ
Жауап беру
Нәтижелер
Пациенттердің міндеттері
Пациенттердің құқықтары
      1) диагностика, емдеу және күтім жасау процесінде өзіне лайықты ілтипат жасалып, өзінің мәдени және жеке басының құндылықтарына құрмет көрсетілуіне;
      2) қандайда бір кемсітушілік факторларының ықпалынсыз, тек қана медициналық критерийлер негізінде айқындалатын кезектілікпен медициналық көмек алуға;
     3) дәрігерді немесе медициналық ұйымды таңдауға, ауыстыруға;
      4) отбасының, туыстары мен достарының, сондай-ақ діни бірлестіктер қызметшілерінің тарапынан қолдау көрсетілуге;
      5) медициналық технологиялардың қазіргі деңгейі қандай мүмкіндік берсе, сондай шамада дерт зардабының жеңілдетілуіне;
      6) өзінің денсаулық жағдайы туралы тәуелсіз пікір естуге және консилиум өткізілуіне;
      7) Қазақстан Республикасының заңдарында көзделген өзге де құқықтары болады.
2. Пациенттің өз құқықтары мен міндеттері, көрсетілетін қызметтер, ақылы қызметтердің құны туралы, сондай-ақ олардың ұсынылу тәртібі туралы ақпарат алуға құқығы бар. Пациенттің құқықтары туралы ақпарат медициналық ұйымдардың көрнекі үгіт орналасатын жерлерінде орналастырылуға тиіс.
      Медициналық ұйымға түскен кезде пациентке өзіне медициналық қызметтер көрсететін адамдардың аты-жөні мен кәсіптік мәртебесі туралы, сондай-ақ медициналық ұйымның ішкі тәртібінің қағидалары туралы мәліметтер берілуге тиіс.
      3. Медициналық көмек пациенттің ауызша немесе жазбаша хабардар етілген ерікті түрдегі келісімі алынғаннан кейін көрсетілуге тиіс.
      4. Пациент медициналық көмек алу кезінде ұсынылатын және баламалы емдеу әдістерінің ықтимал қатері мен артықшылықтары туралы деректерді, емделуден бас тартудың ықтимал салдарлары туралы мәліметтерді, пациентке түсінікті болатын нысандағы диагноз, емдік іс-шаралардың болжамы мен жоспары туралы ақпаратты қоса алғанда, өз денсаулығының жай-күйі туралы толық ақпаратты алуға, сондай-ақ оны үйге шығару немесе басқа медициналық ұйымға ауыстыру себептері туралы түсінік алуына құқығы бар.
      5. Пациент өз денсаулығының жай-күйі туралы ақпаратты хабарлау қажет болатын адамды тағайындай алады. Пациенттің ақпарат алудан бас тартуы жазбаша ресімделеді және медициналық құжаттамаға енгізіледі.
      6. Егер медициналық апараттың берілуі пациентке пайдасын тигізбейтіні былай тұрсын, елеулі зиянын да тигізеді деуге кесімді негіз болса ғана ақпарат пациенттен жасырылуы мүмкін. Мұндай жағдайда осы ақпарат пациенттің жұбайына (зайыбына), оның жақын туыстарына немесе заңды өкілдеріне хабарланады.
      7. Денсаулық сақтау саласындағы білім беру ұйымдарының клиникалық базалары жағдайында медициналық көмек алатын пациенттердің оқу процесіне қатысудан, сондай-ақ емдік-диагностикалық рәсімдердің өткізілуі кезінде үшінші тұлғалардың қатысуынан бас тартуға құқығы бар.
      8. Пациенттердің құқықтарын қорғауды денсаулық сақтау органдары, ұйымдары, сондай-ақ қоғамдық бірлестіктер өз құзыреті шегінде жүзеге асырады.
      9. Пациенттің медициналық көмек алу кезінде тағайындалған дәрілік зат туралы толық ақпарат алуға құқығы бар.
      10. Некелесетін азаматтардың медициналық және медициналық-генетикалық зерттеп-қаралуға құқығы бар.
 
 
Пациенттердің міндеттері
1) өз денсаулығын сақтауға және нығайтуға шаралар қолдануға;
2) медицина қызметкерлерімен қатынаста сыйластық пен сабырлылық көрсетуге;
3) диагноз қою және ауруды емдеу үшін қажетті бүкіл ақпаратты дәрігерге хабарлауға, медициналық араласуға келісім бергеннен кейін емдеуші дәрігердің барлық нұсқамаларын мүлтіксіз орындауға;
4) медициналық ұйымның ішкі тәртібінің қағидаларын сақтауға және мүлкіне ұқыпты қарауға, медициналық көмек алу кезінде медицина персоналымен ынтамақтастықта болуға;
5) диагностика мен емдеу процесінде, сондай-ақ айналасындағыларға қауіп төндіретін аурулар не оларға күдік пайда болған жағдайларда, өз денсаулығы жай-күйінің өзгерісі туралы медицина қызметкерлерін уақтылы хабардар етуге;
6) басқа пациенттердің құқықтарын бұзатын іс-әрекеттер жасамауға;
7) Қазақстан Республикасының заңдарында көзделген өзге де міндеттерді орындауға міндетті.
Кері қоңырауға тапсырыс беру
Құрметті пациенттер! Егер Сіз Қостанай қаласының №3 емханасына тіркелген болсаңыз және біздің телефондарыңызға байланыса алмадыңыз , Сіздің деректеріңізді толтырыңыз және бізге жіберіңіз, Біз Сізге тек қана жұмыс уақытында қоңырау шаламыз !
Жіберу
Дәрігерді үйге шақыру
Құрметті пациенттер! Егер Сіз Қостанай қаласының №3 емханасына тіркелген болсаңыз және емханада қабылдауыңызға денсаулық жағдайыңыз келмесе, Сіз біздің сайт арқылы мына нысанды толтырып, дәрігерді үйге шақыра аласыз: ТЕК ҚАНА ЖҰМЫС УҚЫТЫН КӨРСЕТІҢІЗ!
Жіберу
Рецептке тапсырыс беру
«Рецептке тапсырыс беру» қызметі Қостанай қаласының №3 емханасына тіркелген, диспансерлік тіркеуде тұрған, учаскелік дәрігердің тұрақты бақылуында болсаңыз, қолданыстағы нормаларына сәйкес амбулаториялық деңгейде дәрілік заттарды тегін алуға мемлекет беретін кепілдіктің пайдаланушысы болсаңыз – онда Сізге дәрігердің немесе мейірбикенің қабылдауын күтпей, «Рецептке тапсырыс беру» қызметін қолданып, емделуді біздің сайтымызда, он-лайн тәртіптемесінде жалғастыруға болады, ол үшін оң жақтағы кнопканы басып, бірнеше сұрақтарға жауап беруге тиіссіз. Сіздің берілген мәліметтеріңіз расталған жағдайда рецепт жазылып, 1 күн ішінде жіберіледі. Бұрын жазылып берген және емделушіде бар препараттар саны 1 апта ішінде немесе одан да бұрын аяқталуға жақын жағдайда рецепт жазылуы мен берілуі емделушінің өзіне жеке куәлігі көрсетілгенде беріледі.
Жіберу
Порядок прикрепления к МО
Порядок прикрепления граждан к организации первичной
медико-санитарной помощи

1. Прикрепление граждан к организации ПМСП осуществляется по месту постоянного или временного проживания, работы, учебы, с учетом права свободного выбора врача, медицинской организации в пределах одной административно-территориальной единицы, за исключением граждан, проживающих на приграничных территориях, которые по праву свободного выбора медицинской организации прикрепляются в близлежащую организацию ПМСП, расположенную на другой административно-территориальной единице.

2. Гражданин прикрепляется только к одной организации ПМСП.

3. Прикрепление к организации ПМСП осуществляется на основе заявления произвольной формы и документа, удостоверяющего личность (удостоверение личности, паспорт, свидетельство о рождении, иной документ, выданный в установленном законодательством Республики Казахстан порядке), в любое календарное время в соответствии с графиком работы организации ПМСП.

4. Организации ПМСП осуществляют прикрепление при личном обращении граждан.

Допускается прикрепление членов семьи при наличии их письменного согласия одним из членов семьи на основании заявления произвольной формы при предоставлении документов, удостоверяющих личность каждого члена семьи.

5. Прикрепление лиц проводится в организациях ПМСП по их непосредственному или письменному обращению, а также через веб-портал «электронного правительства» при наличии документа, удостоверяющего личность.

Прикрепление лиц, не достигших восемнадцати лет, осуществляется на основании заявления произвольной формы его законных представителей при наличии документа, удостоверяющего личность прикрепляемого лица и его законного представителя.

6. Изменение прикрепления граждан к организациям ПМСП осуществляется:

1) при изменении места постоянного или временного проживания, работы или учебы за пределы одной административно-территориальной единицы;

2) в случаях реорганизации или ликвидации организации ПМСП;

3) не чаще одного раза в год при свободном выборе гражданином врача и медицинской организации;

4) в период Кампании, проводимой ежегодно с 15 сентября по 15 ноября по прикреплению населения к организации ПМСП.
Информация